Tele van a tököm

Fasz kivan már, de csak 100 kommentig.

Friss topikok

Linkblog

Tele van a tököm a pitlákerséggel (UPDATE)

2010.08.30. 07:00 TyukodHero

Ha nekem lenne egy futballklubom, és annál dolgozna egy olyan fazon, akinek az a dolga, hogy naprakész legyen a játékoskeretből, azaz pontosan tudja, ki, mikor játszhat, és mikor nem, mert nem neveztük, vagy mert el van tiltva, naszóval ha nekem lenne egy ilyen sameszem, aki emellett nem foglalkozik mással, mert neki csak ez a dolga, illetve az, hogy csere esetén a kis papírokkal a partvonal mellett szaladgáljon, és a partjelző kezébe nyomogassa, és ezt a nem túl megterhelő és szellemi kihívásnak nem igazán nevezhető feladatot sem tudja ellátni megfelelően, minek következtében én buknék teszem azt egymilliárdot, na akkor én ezt a csávót úgy rúgnám picsán, hogy attól kódulna.

Ha nem lett volna világos, a Debrecenről szólt az előző bekezdés, szülővárosom csapatáról, arról, amit gyerekkorom óta feltétlen hűséggel imádok, és aminek sikereiért lehetőségeimhez mérten maximálisan mindent megtettem, tehát nem egy gyűlölt, vagy indifferens alakulatról. Éveken át hűségesen megvásároltam a kis bérletemet, kint voltam a hazai meccseken, aztán lelkesen szerveztem nyelvtanfolyamot a klub játékosainak, toltam fel az angol nyelvű kontentot a honlapra, tolmácsoltam a nemzetközi sajtótájékoztatókon és így tovább. Pénzt ezért nem kaptam, igaz nem is kértem, nem ebből élek, gondoltam ennyivel segítek a klubnak, hiszen szar helyzetben van a magyar futball, minden fillér számít.

Azt persze nem gondoltam volna úgy öt évvel ezelőttig, hogy az a csapat, aminek egy BL-ben Liverpoolokkal, Fiorentinákkal és hasonlókkal kell megküzdenie, annyira pitláker és kisstílű legyen, hogy amikor a nagy lehetőség kapujába elértek, akkor sem voltak képesek felvenni olyan szakembereket, akik ne adj isten, legalább értenek ahhoz, amit csinálnak. Az a csoda, hogy eddig nem történt ilyen baki, illetve egyszer már majdnem történt, amikor Böőr Zoltánt akartuk szerepeltetni egy nemzetközi kupameccsen, mire az ellenfél edzője figyelmeztetett minket egy nyilatkozatban, hogy Zoli sárga lapok miatt nem játszhat, csak szól, nem kell megköszönni. tökön szúrtuk magunkat, amikor Böőr Zoltánt nem akartuk szerepeltetni egy nemzetközi kupameccsen, mert a klubunk úgy tudta, sárga lapok miatt nem játszhat. Az ellenfél edzője jegyezte meg, hogy nem érti, miért nem lesz kezdő Zolika, hiszen nincs annyi sárga lapja, de azért köszöni. 

Tetszik érteni, az ellenfél edzője jelezte annak a csávónak, akinek ez a dolga, hogy helló, a szélsőt nevezd, nyugodtan, nem szívod meg. Volt tehát már előjele a mostani baklövésnek, én például már akkor csak legyintettem a klubunk vezetőségére, amikor szakadó esőben mentem volna tolmácsolni nekik (ingyen), de amikor rákérdeztem, hogy milyen névre kérjem a számlát a taxistól, azt válaszolták, hogy menjek villamossal. Ha a Loki valóban lépni akarna egyet előre, akkor a tulajdonosnak ideje nem családi vállalkozásként működtetni a bajnokcsapatot, nem haveri alapon felvenni olyan, nem egy esetben még magyarul is csak alig beszélő alkalmazottakat, akik nem azért kúrnak el dolgokat, mert trehányak, hanem azért, mert alkalmatlanok a feladatra.

És amikor elkúrjuk, és ott állunk letolt gatyával, várva a lófaszt vagy a simogatást, akkor nem olyan nyilatkozatot kell közzétenni a hivatalos honlapon, amiben kioktatjuk a híresen sértődékeny UEFA-t arról, hogy Máté Péter szereplése nem akkora súlyú, és ezért nem kellene minket kizárni, hanem sűrűn kellene elnézést kérni, és rámutatni, hogy a hibát mi jeleztük kérem, tudjuk, szánjuk-bánjuk, ne tessenek már minket most nagyon megbaszni. Lehet, sőt kell is precedenseket keresni, hogy a Liteksz is csinált már ilyet, és tessék, megúszta, csak ne feledjük, ez senkit nem érdekel.

A döntés nem ettől függ majd, a DVSC eddigi szereplését, teljesítményét, az UEFA-val kapcsolatos súrlódásait nézik majd meg, azt, hogy öt éve folyamatosan figyelmeztetnek minket arra, hogy stadionunk alkalmatlan nemzetközi meccsek rendezésére, hogy a vécében bokáig áll a húgy, hogy a VIP páholyban műanyag kerti székek, a sajtóhelyen meg iskolai padok vigyorognak, no meg attól, hogy két játékosunkat bundagyanúval meszeltek el nemrég, mert az első BL-kalandunkat gyanúsnak találták.

Ha nekem lenne egy futballklubom, akkor mindent megtennék azért, hogy az nekem a lehető legtöbb pénzt termelje, azaz sikeres legyen, és a neve ne botrányok és amatőr baromságok miatt kerüljön a címlapokra, de hát nekem nincs futballklubom. Szima Gábornak van.

UPDATE: A Böőr Zolikás dologban tévedtem, ezért elnézést kérek. Egy nálam gondosabb és sokkal jobb memóriával megáldott szurkolótársunk hívta fel figyelmemet kommentben, amit ezúton is köszönök.

A bejegyzés trackback címe:

https://teleatokom.blog.hu/api/trackback/id/tr892257176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mréveiller 2010.08.30. 09:10:23

Egyáltalán Máté minek utazott el, minek vittek neki mezt? Innen látszik mennyire alkalmatlan a szakmai stáb. Reménykedjünk egy pénzbüntiben az Uefától és a stáb megbüntetésében is Szima által.

isssti 2010.08.30. 09:17:38

Amatőrök, amatőrhöz méltó hozzáállással - profi fizetéssel: ez a magyar foci!

Anark 2010.08.30. 09:20:18

Én se értem, hogy mit keresett egyáltalán az utazó keretben Máté.

SaPi · http://www.tk2.hu 2010.08.30. 09:22:31

Felmerült bennem is ez a kérdés: mi a francot csinált az, akinek csak ez a dolga? Van egy névsor, le kellett adni, jobb esetben valami hivatalos e-mailen, rosszabb esetben postán levélben, de csak megvan valahol. Ez az a fajta lúzerség, aminél hiába szívem csücske a Loki, akkor is kiröhögöm (a szakmai stábot, természetesen).
Mert hiába van egy EL érett csapat (jó, persze, klubszimpátiától függően ki-ki mit mond), ha a vezetés megye II-es.

muhi 2010.08.30. 09:24:12

Megláttam a posztot a címoldalra linkelve, gondoltam is rögtön, hogy megvédem Szimát egy komment erejéig.

De aztán elolvastam az egész bejegyzést. Hát, ha igaz, amit TyukodHero a személyes tapasztalataiból megosztott velünk, akkor azért kicsit árnyaltabb a kép. Na meg aztán itt vannak az általa felsorolt esetek, valóban, jobban is odafigyelhetnének a klubnál a nemzetközi szabályok betartására.

A Debrecen kezdi magát kinőni, és ebből nem csak a hajdúsági szurkolók profitálnak: Amíg a többi klub nem tudja magát összekapni, addig klubszinten a DVSC képviseli Magyarországot a nemzetközi porondon. Ebből bevétele származik, amit jó esetben visszaforgatnak a csapatba, ettől a csapat tovább erősödik.
Ezzel értelemszerűen a bajnokság is erősödik, mert a többi csapat is játszik legalább 2 meccset évente egy olyan ellenféllel, ami oda-vissza meg tudja verni legalább a bolgár bajnokot.

Na ezt nem kéne pitiáner hibákkal hazavágni. Kéne két lelkiismeretes, profi, angolul jól beszélő ügyintéző, bejelentett, normális középvezetői (mondjuk br. 500 e) fizetéssel, ez éves szinten a klubnak kb. 15 millió forintjába kerülne.

Szerintem megérné.

Stoney Hill Billy 2010.08.30. 09:30:32

Remélem az UEFA majd figyelembe veszi - a stadionproblémák mellett - hogy a klub vastagon érintett a bundaügyekben is.
Szima, ez a korrupt, rosszindulatú tetű meg takarodjon a p.ba.

Circus 2010.08.30. 09:34:39

Hát, amennyiben Te is ingyé' szervezted meg a nyelvtanfolyamot, meg ingyé' tolmácsoltál, akkor Te is haveri alapon működsz, nem? :)

Ettől függetlenül, sajnos telejesen egyetértek, és azt kell mondjam, ez az egész bizonyos tekintetben szánalmas. Adott egy profi klub, anyagilag rendben van, szakmailag úgyszintén, már profitot is tud termelni...

Miért van az, hogy nem divat igazi SZAKembereket alkalmazni? Persze, azokat meg is kellene fizetni, de könyörgöm, BŐVEN megéri... főleg, ha bukta lesz belőle, bár remélem, azt azért nem, mert a magyar foci emelkedését azért én is szeretném már tapasztalni, meg jó lenne látni, ahogy Dzsudzsák pár góllal elintézi a nevelőegyesületét, meg ahogy Koman kinövi magát élesben :)

Szima úr, a muhi kolléga által említett összegnél némileg akár alacsonyabb díjazásért állok szíves rendelkezésére! Just to avoid such ridiculous mistakes like this... (x - fizetett hirdetés)

Kivlov 2010.08.30. 09:36:27

Nem zárhatják ki őket.
Többek között, mert akkor úgyis fellebeznek, az ügy húzódik, az EL-nek 16-án mindenképp kezdődnie kell a TV-s pénzek miatt.
Arról nem beszélve, hogy új sorsolás kéne, mert a litex 3. kalapos lett volna.
Plusz 3 éve hasonló megúszott 3ezer ojróval a lovecs.
Szóval, hajrá hurkatöltők!!!

EMU 2010.08.30. 09:37:32

Hogy lehet valaki ennyire hülye, hogy egy magyar focicsapat körül sertepertél? Aztán meg ha megkapja a hamisítatlan magyar labdarúgó közeget, bundával, eszetlenséggel, sunyisággal és balfaszsággal, akkor meg meg van zavarodva, hogy hát ezt így hogy. Miért, mit vártál? Hogy majd intelligens emberek flottul végzett munkájába fogsz botlani Magyarországon egy focicsapat kapcsán? Tényleg ekkora hülye vagy? Tipikus magyar focisztori, minden benne van, amiért magyar focistával, klubbal és válogatottal nem foglalkozunk, ha futballt akarnánk látni, átsétáluk mondjuk Szlovákiába.

Lecsóbácsi 2010.08.30. 09:51:02

Emlékszem a taxis dologra. Ritka tapló volt a klub embere.

Apró kiegészítés.
A Varteks ellen volt a Böőr Zolis eset.
De NEM ÚGY, ahogy írod.
Blazsevic azt mondta, nem érti miért nem akarják játszatni Zolikát, hiszen nincs eltiltva, nincs annyi sárgája, ami miatt nem játszhatna.
Teccik érteni? :))
Az ellenfél tudta, hogy nincs eltiltva egyik kulcsemberünk, mi viszont nem!
Ha most lettünk volna ilyen óvatosak...

Kotkodus 2010.08.30. 09:55:05

a labdarúgó nem tudja saját magáról, hogy mikor játszhat és mikor nem?
valószínűleg ő sem egy agytröszt...

sprenczl 2010.08.30. 09:55:28

Nem vagyok loki fan, de szurkolok minden magyar csapatnak a nk-i porondon. Néhány szerény és javító szándékú észrevétel:
1. Lassan nem ártana tényleg a stadionra is költeni, mert nagyon gáz. Ezt nem sértő szándékból mondom. Egyszerűen ciki.
2. A csapat mellett dolgozók meg próbáljanak felnőni a feladatukon belül egy kicsit a nemzetközi szinthez. Fociban a magyar szint már 25 éve semmire sem elég....
Remélem nem zárják ki őket, bár aki elkövette ezt a hibát házon belül kaphatna pénzbüntetést meg egy sallert, hogy máskor ne tegyen hasonlót se.

yafet 2010.08.30. 10:00:55

Loki győzelem Bulgáriában, teszem azt 2,5 szorzó

A Lovecs jut be a csoportkörökbe teszem azt 8,3 szórzó

Két legyet egy csapásra :)

Paradigma 2010.08.30. 10:04:12

@muhi: Te melyik adót nézed? Nem sokkal a BL szereplés és a nagy lóvé felmarkolása után a Loki kerete GYENGÜLT! Ennyit a szakmai hozzáértésről és a csapatépítésről. Én úgy képzeltem naivan, hogy ebből a pénzből majd erősítenek és idén újra ráhajtanak a BL szereplésre. Erre közelébe sem kerültek.
Kísértetiesen emlékeztet ez a 95 utáni Fradira.

ladislaus 2010.08.30. 10:06:45

@Bence87: Szima nem fogja buntetni a stabot. Ezek nullak. Es a jatekosok szivnak itt meg a nezok ha kizarjak oket.
En elbol basznam ki a felelost ezert.

@Circus: Hat otthon nem szokas szakembereket alkalmazni a sportban. Labdarugasban meg csak a penzmosas szinte...

suttyok es kesz.

Pukker 2010.08.30. 10:21:19

A klubnak a tulajdonosnak okoz kárt ha elront valaki valamit, az ő pénze, ha tűri akkor tűri. Innentől kezdve az egész post értelmetlen.
Nem éri meg profi stábot alkalmazni, mert túl sokba kerül. Gondolja a tulaj, amíg nem hibázik valaki és nem okoz ekkora kárt.
Amnatőrök olcsóbbak de jobban benne van a hibalehetőség, de a profik is hibázhatnak, ahogy millió példa van rá a világban. Ez mondjuk olyan hiba amit megye 2ben sem illik elkövetni, lehet hogy az idegen nyelv volt a probléma.

ui.: mint bennfentes tudhatnád, hogy a Böőr eset hogy történt, sokat levesz a hitelességedből, hogy rossuzl tudod (tulajdonképpen bármit rosszul tudhatsz).

kleinkoe 2010.08.30. 10:21:29

ez valamilyen szinten az uefa részéről is gáz. fűre lépés előtt a 4. játékvezető nem képes ellenőrízni, hogy szerencsétlen nevezve van-e?
vagy hagyjuk inkább játszani, legalább lesz belőle plusz bevétel...

Pukker 2010.08.30. 10:24:24

@kleinkoe: nem az uefa dolga, nem jofejsegbol van ott a 4. jatekvezeto. a sajat feladatat vegzi, ahogy mindenki masnak a sajat dolgara kell figyelnie, nem arra hogy a masik miert csinal meg valamit vagy miert nem vagy mit kellene megcsinalnia.

edrose 2010.08.30. 10:29:46

A labdarúgás a legékesebb példája annak, hogy bizonyos sportágak egy szint fölött mára kőkemény, borotvaéles, profi üzletként működnek, természetesen az ehhez szükséges szervezeti és szürkeállomány-háttérrel. Ölég szomorú ilyen esetek kapcsán néha rádöbbenni, hogy itthon gyakran még mindig úgy mennek a dolgok, mint amikor a szertáros Béla bá' volt a legbefolyásosabb ember.

kleinkoe 2010.08.30. 10:32:26

@Pukker: jó, nem az ő dolga, de lehetne. Ha a Debrecen pályára küldené Ronaldot, akkor azt is hagynák, vagy az azért feltűnne? Ez nagyon buta rendszer.

Pukker 2010.08.30. 10:33:57

@edrose: mi ez a múlt idő? Bélabá még mindig a legfontosabb, ha őt magát kérdezed akkor tuti. látod egy ingyentolmács is jobban tudja mit kellene csinálni a csapat körül.

Pukker 2010.08.30. 10:38:39

@kleinkoe: nem az ő dolga, ennyi. Arra figyel, hogy minden irat minden lényeges adata jegyzőkönyvbe belekerüljön. helyesen! nem elírva, nem elnézve, nem elütve.
Nézzél meg egy magyar jegyzőkönyvet (nem kell hogy foci legyen), sok hiba van benne. cserébe ezer dologgal foglalkozik még a fene tudja miért.

Pistie 2010.08.30. 10:40:30

Csak reménykedhetünk benne, hogy tanulnak az esetből. Bár ahogy a mellékelt ábra mutatja már egyszer majdnem megtörtént ez, és annak sem lett semmi következménye :(

kleinkoe 2010.08.30. 10:45:24

@Pukker: nem az ő dolga. kié? senkié?

ifrance 2010.08.30. 10:48:26

Én csak azt nem értem, hogy hogyan tehette be a lábát valaki a csapat öltözőjébe, vagy egyáltalán a stadionba, aki nincs nevezve? Ezek szerint bármelyik focista beviheti a haverját, odaültetheti magamellé a kispadra? Esetleg be is állhat játszani?!?
Én úgy képzeltem, hogy belépésnél minden egyes futbalistát ellenőriznek a securitisek, aztán vagy bemehet, vagy nem. Szvsz UEFA is hibázott nem kicsit ebben..

HAJRÁ LOKI!

egy hülyemagyar 2010.08.30. 10:51:04

A cikkiróval maximálisan egyetértek,a szókészletéből azonban azt a következtetést vonom le hogy egy müveletlen paraszt.Kulturált ember ilyen szavakat nem használ főleg a nagy nyilvánosság elött nem.

csepregijbotond 2010.08.30. 10:52:55

hehe, mintha ez lenne a legnagyobb baj a lokival. az a baj, h eladták az egész kibaszott BL-főtáblát. nem sok hiányzik hozzá, és bebizonyítják a német rendőrök, hogy Polekszics igenis átvette azt a 80 ezer eurót és rajta kívül még vagy 4-5en bennevoltak a buliban, na meg Filipovics. csak azt nem érti az ember, hogy miért falaznak nekik a klubvezetők. talán mert kiderülne, hogy Szima is vett meg meccseket az NB I.ben, csak éppen ő az ellenfeleknek fizetett, hogy a csapata hozzon meccseket?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.08.30. 11:00:38

Azért az se kispályás pitiánerség, amit a bolgárok előadnak.
A 89-ik percben beálló játékos nyilván nagyban megakadályozta őket abban. hogy négy gólt szerezzenek a hátralévő időben...

Ez persze a mi baromságunkat nem menti, de sokat elárul a másik fél sportszerű hozzáállásáról.

egy hülyemagyar 2010.08.30. 11:00:43

@Stoney Hill Billy: patkánykám!Elöbb válassz egy magyar becenevet és utána szólj hozzá a magyar ügyekhez,vagy tényleg angol vagy?Akkor peddig ne sértegess minket.

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2010.08.30. 11:04:00

Drága barátom, ebben a cikkben mindent leírtál.

Fradista vagyok, nem fogom megkönnyezni a lokit, a fasza új kormányzatunk azért szépen ki fogja fizetni valahogy azt az új stadiont, szépen magyaroschan csúsztatni fogják a klub felé a pénzt továbbra is.

Viszont azt látni kell, hogy, amikor a DVSC elért valamit, nemzetközi sikert, bármit, a befolyó összegből nem az eredmény megtartására, fejlesztésre költöttek, hanem kivárásra.

Meglátjuk mi lesz ennek az eredménye. A szurkolók azért már elég dühösek.

Még egy adalék: anno, amikor az FTC bekerült a BL-főtáblára, még nyáron megcsinálta a stadiont olyanra, hogy abban nemzetközi meccseket lehessen játszani.

A Loki pedig felzavarja a szurkolóit Budapestre. Gratulálok.

don brada · http://www.sajatwebsite.hu/ 2010.08.30. 11:05:29

Grat a cikkhez!
Loki őrült vagyok, de minden szavával egyetértek.

Sosem hiszek a szememnek amikor a falusi falelátóra felmászva balra pillantok és meglátom a "VIP" páholy kerti fehér műanyag székeit.

Amíg élek nem felejtem el a sztorit, h. amikor pár éve ittjárt UEFA kupa meccsen a Wolfsburg, a meccs előtti este edzettek a "stadionban" és mondták szép az edzőpálya, de hol lesz a meccs.

Pukker 2010.08.30. 11:18:26

@kleinkoe: a csapaté és az ő felelősségük is, személy szerint elvileg a technikai vezető.

A nevezést leadta EL indulás elött faxon az UEFAnak, amelyből kimaradt. mondjuk egy korábbi BL listából dolgozott, de azt hitte a véglegesből (sok a word doksi a foldreben). Aztán a konkrét meccsre az utazókeret összeállításánál már nem ellenőrizte.
Gondolom még ötezer más dolgot is intéznie kellett, így nem is gondolt erre. Ezért nemcsak hogy elutazott Máté, hanem be is öltözött.

ui.: 1 milliárdos tanulópénz.

Jimbo75 2010.08.30. 11:20:28

@d.z.:

Én ugyan nem vagyok debreceni, de azért a helyedben nem nagyon ugrálnék, ha a kormányzat által a klubomba tömött pénzről lenne szó, ld. Torgyán-Szabadi, akkor gondolom nem sírtál....

ladislaus 2010.08.30. 11:25:37

@d.z.: Penzmosasra koltottek, es koltik! Ez teljesen nyilvanvalo!

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2010.08.30. 11:26:12

@Jimbo75: Vasasnak egy forintért eladott budai ingatlanok, Újpestnek, Fehérvárnak ingyen felhúzott stadionok, előző hét szombat délután a vidi gólnál ugráló miniszterelnök, köztársasági elnök, MLSZ elnök, tudom én ezt még sorolni kurva sokáig.

Akkor ehhez most vegyük azt, hogy nekünk három éve tüntetnünk kellett, hogy a McCabe megvehesse a Fradit a kétmilliárd adósságával együtt.

De ebbe ne menjünk bele.

igazságos 2010.08.30. 11:30:11

Olvastam azt is, hogy a klub vezetősége szerint nem feltétlenül kell kirúgni azt az embert, aki hibázott, már ha egyáltalán ki fog derülni, ki az. Na, ez már a pofátlanság teteje, ennél nagyobb bőr a képén egy embernek se lehet. Jó lenne, ha csak pénzbüntetést kapnának.

De ez esetben azt kívánom, hogy igazán megbüntessék a csapatot, hogy legalább egy-két vezetőségi fejes sajnálja már magát, s kevesebb lóvé jusson neki, s levonja a tanulságot, s kirúgasson pár alkalmatlan szakembert, aki ilyen-olyan rokoni kapcsolatok révén került a csapathoz. Már ezért megérné.

alex4 2010.08.30. 11:44:49

d.z. McCabe már korábban is megvehette volna (több ingatlanszakértő által reálisnak tartott) értéken a területet, de - teljesen logikus és ésszerű módon - nem akarta koloncnak az FTC adósságát, elég volt arra maga a klub.

„Teljesen véletlenül" csak akkor jött létre az üzlet, amikor az állami vagyonkezelő kb. kétmilliárddal levitte az árat. Na, ebből ki lehetett fizetni az adósságot és McCabe a pénzénél volt. Talán a most a vagyonkezelőnél folytatott vizsgálatba ezt az FTC érdekében elherdált állami kétmilliárdot is beveszik.

Kéretik javítani/linkkel bizonyítani, ha nem így van, DE: tudtommal mind a Vasas, mind az UTE említett létesítményei állami tulajdonban vannak. A Videotonét nem tudom...

Stoney Hill Billy 2010.08.30. 11:45:32

@egy hülyemagyar: felröfögött a konda?
a disznóólba még meccset se hagynak játszani, mehetnétek megint budapestre a másik szemétdombra.. hahha, de nem fogtok!
a csapatod csak egy bundás pénzmosoda, 2-3 év és nem lesztek sehol, se múlt se jövő csak egy rohadt ganéj átfuttatja a pénzét rajta.
remélem kicsapnak az EL-ból...
parasztok

NewBornLOver · http://ephemeronxoxo.wordpress.com/ 2010.08.30. 11:51:40

hát igen :( ez Magyarország:(:(:(
Tele van a tököm azokkal az aljas emberekkel, akik meg vannak róla győződve, hogy bármit megtehetnek a másikkal, akik lehazudják a csillagokat az égről, pusztán azért mert azt hiszik ők a VALAKIK.
igen :( ez Magyarország

korlat 2010.08.30. 11:55:21

@EMU: ha mindenki úgy állna hozzá, mint te, akkor már rég nem is lenne foci Magyarországon. úgy értem, hogy egyáltalán nem. Az meg szar lenne.

kerecsen2010 2010.08.30. 11:57:41

@Paradigma: Csak a Fradiban effektíve ellopták a pénzt, itt meg kivette a tulaj a profitot a befektetett pénze után. Nem egy hosszú távú gondolkodás, de legalább jogszerű.

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2010.08.30. 12:00:43

@Stoney Hill Billy: Az ilyen gyökerek fröcsögték 5 éve, hogy sose leszünk bajnokok.
Ennyrie fáj az irígysék, kiművelt barátom: :D

korlat 2010.08.30. 12:01:59

@d.z.: megcsinálta a fradi a stadiont, igazad van. el is ment rá a pénz, nem is maradt a keretre annyi, hogy legalább "állagmegóvás" címszó alatt vegyenek játékost. arra gondolok itt, hogy hiába a stadion, utána nem jutottak be. tudtommal a loki nagyrészt utánpótlás képzésre költötte a lét (meg nyilván erre-arra, alap:) de stadionra jelen anyagi körülmények között nincs szükség, mert a szurkoló pestig lazán felvonatozik évente 3x, ha éppen úgy alakul (liverpoolba hányan is mentek ki?). be kell vásárolni, majd az EL pénzből is egy szinttel jobb játékosokat és megtartani a jó magyarokat, mint varga, vagy szakály. yannick pl szerintem hatalmas bolt volt, mondjuk nem vágom mennyit perkáltak érte.

campobaszo 2010.08.30. 12:02:13

Elolvastam egy pár szösszenetet a témáról,de jellemző a magyar foci helyzetére,hogy még sehol nem nevezték nevén a felelőst.Mert fogalmuk nincs arról,hogy ki is az.
Pedig nagyon egyszerű:arról,hogy egy meccsen ki játszik,ki nem,az EDZŐ dönt.Ő a felelős.
Majd 15 éve Giovanni Trapattoni egy bajnokin 4 amatőrt játszatott a Bayernben.Megnyerték a meccset,de mivel csak 3 amatőr szereplése volt engedélyezett,utólag az ellenfélnek adták a 3 pontot.Az olasz elvitte a balhét.
Másrészt manapság a magyar fociból nem hinném,hogy bárki pénzt akarna keresni.Legfeljebb mosni.

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2010.08.30. 12:03:48

A klubnál Horvát Béla segédjére lőcsölték rá a balhét.

vagye1 2010.08.30. 12:19:02

Én meg ha blogíró lennék, akkor nem szurkolótársam figyelmeztetne ha kapitális baromságot akarnék írni, hanem utánanéznék.
ha meg nem tudnám, hogy Szimának az emberei- túl azon hogy hibáztak- haveri alapon vannak-e ott, vagy sem akkor nem írnék le ilyent. Pláne nem úgy, hogy tulajdonképpen még bele sem látok kivülről, hogy ki hibázott. Előfordulhat ugyanis, hogy az edzőnek szóltak és az hibázott.

Laciii 2010.08.30. 12:29:08

@ifrance:
"Én csak azt nem értem, hogy hogyan tehette be a lábát valaki a csapat öltözőjébe, vagy egyáltalán a stadionba, aki nincs nevezve?"
Orvos, orvos asszisztense, edző, segédedző... szóval bárki akinek van BELÉPŐKÁRTYÁJA.

diktatorikus kleptokrácia 2010.08.30. 12:39:12

bohócliga. a kommerek meg szépen nézzenek magukba, legalább annyira szánalmas némelyikük, mint a loki.

Commandante Jayasuriya 2010.08.30. 12:44:39

T. Tyukodi úr!

Ha mindenáron a köz érdekében kíván tevékenykedni, segítse inkább a rászorulókat itthon, vagy akár Indiában.
Meglátja, érdemes!

Commandante Jayasuriya 2010.08.30. 12:46:41

@korlat:

De az a szar legalább ingyen van! :)

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2010.08.30. 12:49:21

@korlat: A Debrecennél elég súlyos gondok vannak. Mint azt ebből az incidensből is látni, a szakmai stáb nagyon gyenge, ahogy a posztíró is írta, gyakorlatilag úgy kezelik a klubot, mint egy családi vállalkozást. Az UEFA-nak a töke tele van ezzel a klubbal, a használhatatlan stadiontól, a bundabotrányon keresztül, egészen a mostani ügyig.

A szurkolóknak fasza kivan, a játékosok még most akarnak elmenni, amíg átigazolási szezon van, elég szar a szitu.

Oké, hogy nem stadionra költik a pénzt, bár szerintem relatíve kevés pénzből lehetne annyira feljavítani azt a libalegelőt, hogy nemzetközi meccsre alkalmas legyen.

De, hogy a focira se ment pénz az biztos.

te idióta 2010.08.30. 12:51:46

"Máté Pétertől kérném az EL-megyek című számot és küldeném Debrecenbe. "
Remélem, az uefa 3:0-al a litex-nek adja a meccset. Szar konda.

Sudák 2010.08.30. 12:52:40

remélem kicsapják őket és tanulnak belőle.

te idióta 2010.08.30. 13:01:08

@Nathan D'Xantine:
Ha nem fellebeznek, akkor is eljár az uefa, okos.

EMU 2010.08.30. 13:07:38

@korlat: Hát de egyáltalán nincs is foci Magyarországon, miről beszélsz? Mi az hogy szar "lenne"? Ez még nem elég szar neked? Aki a magyar fociban szórakozást talál és kedvét leli benne, annál igénytelenebb ember kevés van. Ez nem sport, meg nem játék, ami itt folyik, hanem az eredeti sportág szabályrendszere szerint végrehajtott parodisztikus vergődés. Primitív véglények által előadva. Mind űző, mind közönség oldalról. Elnézést, de komoly ember magyar fociról nem tud mást mondani. Élvezhetetlen, lelketlen fos. A benne lévő valamennyi illetővel együtt.

farkamatvakarva 2010.08.30. 13:08:22

most miért kell baxtatni a magyar focit?
gyengék vagyunk, de a mi csapatunk
az összes fikázó parasztnak üzenem, hogy menejn haza, csukja magára a wc-ajtót, nézzen fel a plafonra az ott levő hisztiánó ronaldó, vagy runi képre, és próbálja addig huzogatni a bőrt a fitymáján, amíg a sperma el nem ér a plafonig

farkamatvakarva 2010.08.30. 13:10:04

@EMU: te baromarcú!
máshol is van ilyen szintű bajnokság, mégsem fikázzák a saját csapatikat, sőt az ilyeneket, mint te, jól picsán is rúgnának te farok

EMU 2010.08.30. 13:15:10

@farkamatvakarva: Életben ne élvezz nagyobbat, mint egy magyar bajnoki, vagy egy remekbe szabott magyar válogatott meccs. Máshol is van ilyen, persze, amatőr alapokon, sőt még jobb is. (mellékesen a fityma maga a bőr, azon már nem tudsz bőrt húzogatni, de biztos mtk szurkoló vagy.)

edrose 2010.08.30. 13:16:41

Hehe, én nem követem a honi futballt, de kívülről, ráadásul pestiként úgy tűnik, hogy (a) Debrecen focicsapatként, városként, polgármesterként, mindenhogyan valami új magyar sikersztori, nincs rajta fogás, tiszta példamutatás. Esküszöm, a fejem tettem volna rá, hogy annak a városnak valami tip-top stadionja is van. Ráadásul ilyen polgi mellett. Akkor most csalódjak-e?

tudomcsunyadolog 2010.08.30. 13:19:01

Nem az gond, hogy gyengék vagyunk, hanem hogy nem a helyén kezeljük a focistáinkat,edzőinket. Ezért a teljesítményért max 400 bruttó, plusz tanulási támogatás, hogy gondoljunk a jövőjére is. Nehogy ezek tanítsák az utánpótlást mert akkor 2050-ben is ilyen cikkeket kell olvasni...

GreenBP · http://ftcsz.blog.hu/ 2010.08.30. 13:20:37

remélem nem zárják ki azért a hurkásokat, másfelől nyugalomra intenék minden szurkolót, nagyobb csapatoknál is megesett már ilyesmi, pl. Gyirmót, ott se rúgtak ki senkit. Egyébként tipp-mixen mennyire lehetett venni, hogy a Loki 4:1-el kiesik?

Grigorij 2010.08.30. 13:22:28

Téged EZ zavar???

Az nem, ha egy állami cég miniszterelnöki parancsra visszaveszi a profiljába tartozó, világbajnokságon induló sportolótól a támogatást, és odaadja egy magyar ócska középcsapatnak - miszerint ott nagyobb a nézettség... - aki padig azonnal kiesik mindenféle nemzetközi mezőnyből????????

Ez nem zavar? Hogy milliárdos pénzmosás történik - pártutasításra?
És az sem, hogy már volt olyan korszak, amikor PÁRTCSAPATOK vitték a prímet? Ú.Dózsa... Bp. Honvéd... És most eljött ugyanez a kor..?

csillagkutya seven 2010.08.30. 13:41:52

Nyugi, majd szima elintézi az ügyet!

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.08.30. 13:55:42

A handabanda, mekegő Kósa nevű fideszes, mindenben okos polgármester most miért nem büszkélkedik, szerepelget és osztja az észt!

Samuzia 2010.08.30. 13:56:23

@Grigorij: Igen, párt csapatok, akik BEK elődöntőket játszottak, meg VVK-t nyertek, ez nem zavarna ma sem...

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.08.30. 13:59:06

Már az alapoknál kezdődik ez. Kicsiben: az u12-es bajnokságban a meccs előtt a bíró szórja ki a pályáról a kölyköket, mert lejárt az orvosijuk. Az edző pedig szarik néha átnézni az igazolásokat, és nem is érez semmi lelkiismeret furdalást. Hát ez a magyar fociközeg, ez marad "profi szinten" is. Tényleg szánalmas sajnos. Kiegészítve azzal, hogy a magyar kupacsapataink tévéközvetítése egy ügyeskedő milliárdos kezében van. Szóval még bosszankodni sem tudok, mivel nem is láthatom a meccseket.

EMU 2010.08.30. 14:01:15

@Samuzia: Hát vvk-t pont nem egy pártcsapat nyert.

Jimbo75 2010.08.30. 14:11:45

EXCLUSIVE : EUROPA LEAGUE, Debrecen will be banned
27 Aug| Eddy Akoglu | read 8723

UEFA will ban Hungarian club Debrecen from this season's Europa League and replace them with Bulgarian side Litex Lovech.

The decision will be taken because the team fielded a non-eligible player during yesterday's play-off match against Litex Lovech.

footballpress.net

Aztán ki tudja, mi igaz belőle...

sixx · http://comment.blog.hu 2010.08.30. 14:14:14

@Jimbo75: ugyaninnen egy másik cikk, a komolysága/hitelessége a megfogalmazással pontosan egyenértékű.
"Rafa Benitez asked for players. After the defeat against Atletico Madrid, now this evening they will face Bologna in Serie A. Are not still ended the rumors about Fabregas, but in order to sign him need 40 million euros."

Jimbo75 2010.08.30. 14:21:13

@sixx:

Mi ezzel a hírrel a gond? nem látom át így elsőre:))

Nagyzee 2010.08.30. 14:53:50

@Jimbo75: Mert nem tudsz angolul.:p

Az általad bemásolt hír pedig egyszerűen gyönyörű, egy igazi állatorvosi ló. Jövő időben teljes magabiztossággal kijelentik, hogy az UEFA ezt meg ezt fogja tenni. Vicces.:D

Nagyzee 2010.08.30. 14:58:30

Mellesleg sajnos tényleg szánalmas, ami a Lokinál megy, az ügyvezetői háttérmunka színvonala még a magyar fociét sem éri el. Ez van akkor, ha haverokkal meg kiszolgált focistákkal töltik fel ezeket a pozíciókat.

De ennél már csak a sok fröcsögő, kárörvendő agyhalott szánalmasabb, akik szívből drukkolnak, hogy kizárják a DVSC-t.

@michael_thomas: Külön köszönet ezért a linkért. Ez még az itteni hozzászólásoknál is sokkal durvább. Ennyi frusztrált, kisebbségi komplexusos fradistát egy helyen.:D

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.08.30. 15:31:36

azért azt legalábbis illene megértenie és felfognia minden magyar embernek, ha mégoly nagy focidrukker is, hogy a Debrecen nem azért szerepel(het) a nemzetközi kupák pénzdíjas részében, mert annyira jók, hanem mert az UEFA szeretne minél több pénzt csinálni, ezért a szabályok átfazonírozásával lehetőséget ad a kevésbé jó csapatoknak is. ettől függetlenül persze odáig el is kell jutni.

és azért azt se feledjük el, hogy zajlik egy vizsgálat a bundázással kapcsolatban, szóval nem biztos, hogy a dilettánsok jelentik a legnagyobb problémát a Debrecennek.

és a magyar focinak...

Jimbo75 2010.08.30. 15:38:18

@Nagyzee:

Lefordítanád Sherlock?

Kivlov 2010.08.30. 15:58:31

Miről beszéltek itt össze-vissza?
Aki nem akar Magyarországon, tétmeccsen ilyen csapatokat látni, hogy Pool, Lyon, Fio, PSV, Samp, az sz*rjont sünt. Szurkolói hovatartozástól függetlenül.
Ja! Meg menjen újpestre nézni, hogy a vaduz kiüti a lilákokat! No, jószer’ mindenkinek…

crazyfish 2010.08.30. 22:42:03

Nincs ebben az országban egy európai sportmenedzser??? Vagy csak jóskapistabácsik vannak?? Hiába sárga,savanyú és a mienk, egy dögön lakmároznak a sakálok immár kb 30éve...
Nem értem mit csodálkozik bárki bármin is...
mikor a vaduz megverte az újpestet(lilaazisten...lol) betelt a pohár, ezek a tippmixcsaló a színészek, akik focistákat játszanak néha, szégyent hoznak a hagyományainkra...Törö, te meg gyógyulj meg!!!jobbulást!!

beglacka 2010.08.31. 01:09:51

de, gondolom neked nincs saját klubod... Majd amikor lesz te is alkalmazhatsz haveri alapon bárkit - kedves szerző. Addig is ha elkövetnek hibákat, ők bajuk. Nagyjából közöd semmi, hiába unod, max belverheted a fejed a falba.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.09.01. 10:35:27

te idióta És ennek mi köze ahhoz, amit írtam?

Mindfucker 2012.01.23. 00:32:24

tele van a tököm azzal, hogy úgy teszel, mintha soha nem léteztem volna.
süti beállítások módosítása