Tele van a tököm

Fasz kivan már, de csak 100 kommentig.

Friss topikok

Linkblog

Tele van a tököm a fanboyokkal

2010.03.23. 07:53 TyukodHero

Tele van a tököm azokkal a fanatikus rajongókkal, akik azt hiszik, hogy mindenki, mindenütt csak az ő rajongásuk tárgyával foglalkozik, és kívülről fújja minden apró jellegzetességét, legyen az hímzett Edda-felvarrók gyűjtése vagy a Csillagok háborúja-univerzum népszámláló biztosainak övét díszítő, egyébként valóban jellegzetes, görbe faszra emlékeztető energiakorbács hatásának elemzése, mindegy.

Tele van a tököm azzal, hogy a fanboyok nem képesek felfogni, hogy amikor az ember ír egy posztot vagy cikket, és az sajnálatos módon rajongásuk tárgyának halmazával metszetet bír alkotni, akkor az imént említett íróember célja NEM a tudatlan birka nép megtérítése mondjuk a Rammstein zászlaja alá, hanem egyszerűen az, hogy beszámoljon egy eseményről.

Tele van a tököm azzal, hogy minden emberi normát meghaladó mennyiségben használják a felkiáltójeleket, amikor az embert elküldik a dilettáns buzikurvaannyába, mert nem tudja fejből minden, valaha készült könnyűzenei darab címét, előadóját és annak jelentőségét az egyetemes zenetörténetre vonatkozóan.

Tele van a tököm azzal, hogy a fanboy a Csillagok háborúját, amit így, ezen a címen mutattak be, (akkor is, ha ők nem így gondolják) Új reményként emlegeti, és nem hajlandó felfogni, hogy ha megkérdezek az utcán 100 embert, kilencvennek fogalma sem lenne arról, hogy miről beszélek, bezzeg a Csillagok háborúja címre egyből rávágná, hogy lukszkájvóker.

Tele van a tököm azzal, amikor én is pont így viselkedem. Basszameg.  

A bejegyzés trackback címe:

https://teleatokom.blog.hu/api/trackback/id/tr31861486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hobe 2010.03.23. 08:03:09

Akkor most elolvasom mit irtal.

Ez meg mi a fene??:
Két komment elküldése között várnod kell néhány percet!

hobe 2010.03.23. 08:04:50

Ez egy szar, nem ertem mirol van szo. Mondjuk en videki vagyok.

2010.03.23. 09:17:17

Tele van a tököm az elsőzőkkel. Faszt érdekel hogy nincs magánéleted, és az a legnagyobb örömöd, hogy be tudtál állítani egy RSS-t?
Rohanó világunkban pénzért is lehet pinát venni, menj, és tégy egy szívességet magadnak.

-Tom- 2010.03.23. 09:19:35

tyukodhero

"amikor az ember így egy posztot vagy cikket"

Ezt javítani kéne---
Bár nekem a kijavítgató kommentelőkkel van tele a tököm, de ez így kissé értelmetlen.
Szerintem, bár ez csak javaslat: így=ír

Hegyi 2010.03.23. 09:26:42

Hát a csillagok háborúja rajongóknak meg van az az előnyük, én legalábbis ilyeneket ismerek, hogy tudnak röhögni magukon, vagy Csubi családján a Star Wars Holiday specialban.
Ellenben mondjuk a vallásos népekkel, akiknek ölni tudnak azért, ha kiröhögöd az istenüket vagy az egyszarvújukat.

hobe 2010.03.23. 09:33:50

@Equinoxe: Ki a faszt erdekel, hogy tele a tokod az elsozokkel?

Nekem nincs tele a tokom semmivel, q jol erzem magam.
Ja, nyolcadik!!!!

Bobby Newmark 2010.03.23. 09:34:39

Mi a fasz ez, gyomorfekély-blog?

Faszé nem szarsz bele a világba, mifasznak idegeskedsz olyanon, amire kurvára semmi befolyásod nincs?

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.23. 09:38:52

@Bobby Newmark: De hol a faszban van gyomorfekély-blog?
Én is látni akarom, baszod!
Ki idegeskedik?
Nekem pl. virágos a kedvem, előbb énekelgettem is (természetesen klasszikust, zámbódzsimmit)
"egyszeeeer meeegjavuuuulok éééén, jóóóóó leszeeek maaajd..."
Ilyesmi.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.23. 09:39:57

@Bobby Newmark: Viszont jó ötlet!
Indítsunk Gyomorfekény-blogot!
Jeeeh!

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.23. 09:42:05

Jahhh. hogy ez az!* óhbaszdmeg,de egyszerű vagyok*

Bocs reggel van....
Neeem, ő beszólni szeretne.
És mivel nekem is ez az egyik védjegyem, mondhatni, szeretek beszólni egy pár embernek....egészen megkedveltem...
Mondjuk kicsit pofozhatna a sablonon...(javaslat)

no problem.
Énekeljünk tovább....

Bobby Newmark 2010.03.23. 09:46:32

@gájricsi dezső: Ja, hát nem is te, hanem a bloggazda: idegeskedik mindenen, a bürokrácián, meg az embereken, meg az egész világon...

Ennyi elfojtott frusztráció egyenes út a gyomorfekélyhez. Meg a drogokhoz, meg a korai halálhoz.

Nekem igazából mindegy, csak nem értem, minek? A világot úgysem fogja megnevelni, ellenben magával még jól kibaszhat...

Thresher 2010.03.23. 09:49:29

Enél már csak az jobb, mikor az SW-t ugy állítják be, mint erős lábakon álló sci-fit...

ComLo 2010.03.23. 10:10:22

hát szerintem ez rekord.
15 comment és a net teljes deviancia hada már felsorakozott (elsőző, postírót gyalázó, másikat anyázó, blog-ot anyázó, nyelvtan náci). Még politikát valahogy bele kéne keverni és mehetne modoros blog-ra az egész:-).

Amúgy nagyon jó post, abszolult egyet értek.

titan 2010.03.23. 10:10:41

@Thresher: hát miután már hivatalos Jediképző is van... "Dezső, érezd az erőt! Pista, ne ott fogd azt a fénykardot. Jancsika tedd le azonnal a sugárvetőt (vagymifaszt)"

Bobby Newmark 2010.03.23. 10:15:53

@titan: Mé'? Luke is fél nap alatt lett Jedi Yodánál, nem lehet az olyan nehéz.

Bobby Newmark 2010.03.23. 10:16:42

@ComLo: Igazad van a semmitmondó seggnyaló hiányzott... :D

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.23. 10:18:36

@titan: Én már rég érzem az erőt, szoktam a Margit-szigeten dzsedizni, imádják a hídépítő munkások.
Amikor a fénykarddal hadonászom, és a futókat elgáncsolom.

-Tom- 2010.03.23. 10:21:29

@ComLo: Cica én nem nyelvtanáci vagyok, hanem egy elütést miatt szóltam, ami értelmetlenné tette a mondatot... Én hivatásos beszólogatós vagyok, annak aki a saját mércém szerint megérdemli.
És sok ilyen van errefelé...(na nem itt)
Mivel ennek a blognak is ez a célja, így sorsközösséget érzek.
Ki nem állhatom a szerviliseket, a kritika viszi előrébb a világot.
Ennyit erről

-Tom- 2010.03.23. 10:23:16

@Bobby Newmark: Na az még hiányzik, tényleg.
És nem-e jobbikos vagy te?
:D

titan 2010.03.23. 10:29:52

@gájricsi dezső: Oh, és én mindig azt hittem, hogy hegesztenek valamit, amikor felvillanó fényeket láttam a ponyvák alatt :D

Bobby Newmark 2010.03.23. 10:31:14

@tomsawyer: Nyugi, itt van már:
"Amúgy nagyon jó post, abszolult egyet értek." - ComLo

De nem, én teljesen egyénileg és szervezetlenül vagyok rosszindulatú és képmutató, nem pártban.

-Tom- 2010.03.23. 10:37:13

@Bobby Newmark: Beh kár... hogy nem szervezetten...
Na azért a pártos átkötés is megvolt.
Mára bevégeztem aszem.

Tesveer 2010.03.23. 10:40:32

Na jó de ha azt mondom Csillagok háborúja, akkor egyből visszakérdeznek hogy melyik rész? Oktatni kell a népet, előbb-utóbb megtanulják mi az a nyú hóp, amúgy is alapműveltség meg minden.:-)

_wood_ 2010.03.23. 10:45:06

...tele a tököm azokkal, akik a minimálisan szükséges fekészültség nélkül kezdik el osztani az észt bármilyen témában, aztán nyomják a magukatföldhözverőshisztit, mikor rivaldafénybe kerülenk a saját tudatlanságuk okán ;)

Bobby Newmark 2010.03.23. 10:47:54

@Tesveer: Csak elő fog törni belőlem a fanboj...neeeeeeeee....nemmmm.bííííírommmm.kkkkki.....

Első bemutatójakor NEM volt ott az alcím, csak mikor kibaszott nagy kasszasiker lett, eldőlt, hogy lesz folytatás, és elkezdték újrajátszani.
Akkor kapta meg az alcímét.

Megkönnyebbültem.

:D :P

-Tom- 2010.03.23. 10:49:24

@ANOka: Neee baaassz....Tényleg?
Nahát mik vannak...
És én a másik blogon is egész dicsérőt írtam....szörnyűűű.
Mondjátok hogy az agyhúgykőt is ő írja. Akkor legalább megvolt a beszólásom mára.
Ne basszatok ki velem!
Reménykedem...

-Tom- 2010.03.23. 10:56:31

@_wood_: de kijaz? He? Ki hisztériázik?
Szegény Tyukodi pajtás?
Nem hisztizik, csak beszól.
Ő most rivaldafényben vala?

Hogy én milyen felkészületlen vagyok...baszki...viszont baromi jól szórakozom.
Napok óta, de ma teljes a vigalom...hejj énekeljünk még egyet!
* szeress úúúgyis ha rooossz vagyoook, tuuudod vaaaannnak őőőőrült pillaaaanatok...*

Bobby Newmark 2010.03.23. 10:59:53

@tomsawyer: De nem, ha beszólna, akkor az úgy nézne ki, hogy:
"Fanboyok, mennyetek a jókurva anyátokba!", vagy valami hasonló.

Így viszont inkább idegeskedés.

Főleg ezzel:
"Tele van a tököm azzal, amikor én is pont így viselkedem. Basszameg."

Rileksz, maen, rileksz!

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.03.23. 11:01:59

Tele van a tököm az index által futtatott blogerekkel és blogjaikkal.

redrick 2010.03.23. 11:02:44

Ez a blog fenysebesseggel kozelit az elkerulhetetlen vegkifejlet fele, ami nem is lehet mas, mint egy post "Tele a tokom azzal, hogy mindennel tele a tokom" cimmel.

-Tom- 2010.03.23. 11:07:50

@Bobby Newmark: Akkor magától is tele a töke?
Borzalom.
A narcizmus pedig a másik dolog, ami előrébb viszi a világot.
Nekem magamtól soha nincsen :D
Na jó, néha úgy nem érzem tökéletesnek a dolgokat, de egyébként...no problem. Rilex.
Eldanólgatok, oszt jól van.

Ha nem kerülsz pixisbe nem kell senkinek sem megfelelni.
Viszont bátran kimondhatod a véleményedet. Eddig olyan 3 blogból tiltottak ki,( de egyik helyen kértem, úgyhogy az csókos dolog) amit nem érzek megfelelő átlagnak, lévén hogy legalább egy hete igyekszem.

hobe 2010.03.23. 11:15:22

Kibaszott lassan eri el a szazat, pedig mar a fooldalon van!

-Tom- 2010.03.23. 11:17:31

Én mindent megteszek...
Kapok plecsnit?
Sztahanovista élmunkás kommentelő, fő vendég...

Tesveer 2010.03.23. 11:20:45

@Bobby Newmark: Jó az első könyvet meg biztos úgy hívták hogy Könyv. Ami nem volt gond, mert nem volt más, és mindenki tudta miről van szó. Aztán amikor kijött még vagy pár millió, akkor kicsit már zavaró lehetett.

Bobby Newmark 2010.03.23. 11:31:23

@Tesveer: Hehe, ja, tényleg úgy hívták, csak többes számban, és ógörögül: Biblia.
:D

De komolyan, első vetítéskor nem volt ott az "A NEW HOPE" alcím a szöveg elején.

kalamajka1 2010.03.23. 11:38:44

Egy Karinthy-klasszikus ide (bizonyítva, hogy az egyetemes világfájdalom nem a 21. század elejére jellemző):

Kicsi hunyhó, szerető sziv,
Messze égbolt, tiszta, kék -
Fulladjon meg Ady Endre
Lehetőleg máma még.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.03.23. 11:56:41

Nem ertem hogy most mi a baj???????
Mit akarsz mondani a commenttel????

:)

Môžeš mi pomôct'? 2010.03.23. 12:06:28

Én kosútdíjra hajtok. Szerintem meglesz, bár Ákosnak előbb, de ez épp feleannyira zaklat fel, mint Lovasi békenóbele. Na mindegy - vagy ahogy Tappancs mondja a Bambiban: szeresd a füvet ha igazi nyúl vagy bazmeg.

RobDN 2010.03.23. 12:15:55

Greedo lőtt előbb.

reader613 2010.03.23. 13:00:20

mi a fasz bajod van a felkiáltójelekkel????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hobe 2010.03.24. 04:00:48

48 komment ugy, hogy kint volt a fooldalon? Szerintem abbahagyhatod a picsaba!!!!!

hobe 2010.03.24. 04:01:54

48 komment ugy, hogy kint volt a fooldalon? Szerintem abbahagyhatod a picsaba!!!!!

hobe 2010.03.24. 04:02:52

48 komment ugy, hogy kint volt a fooldalon? Szerintem abbahagyhatod a picsaba!!!!!

hobe 2010.03.24. 04:04:09

48 komment ugy, hogy kint volt a fooldalon? Szerintem abbahagyhatod a picsaba!!!!!

hobe 2010.03.24. 04:05:22

48 komment ugy, hogy kint volt a fooldalon? Szerintem abbahagyhatod a picsaba!!!!!

kalamajka1 2010.03.24. 15:20:23

Erről szintén egy Karinthy-klasszikus:

Hát maga megbolondult,
Hát maga megbolondult,
Hogy mindent kétszer mond, kétszer mond?

(esetünkben ötször)

hobe 2010.03.25. 06:16:30

@kalamajka1: 500 internal server error. Csak egyszer akartam, bocs!

no mail, no problem 2010.03.27. 01:00:40

meg attól is tele a tök, hogy fanboy meg van sértve, ha az ő kedvenc szarja valakinek nem tetszik, vagy ha vki úgy gondolja, hogy a rajongása tárgyánál van jobb (kevésbé szar) eszköz is ugyanabban a piaci szegmensben. azzal is tele a tök, hogy ha a fanboy kedvenc cucca szerinted a rakat fos, akkor csakis irigy, vagy középiskolás köcsög lehetsz, esetleg szimplán fikázol, mert "divat fikázni", ui. az index "divatba hozta" a fikázást. azzal is tele a tök, amikor a fanboy érv helyett a tekintélyt rántja elő, miszerint x.y. híresség is ugyanarra veri a faszát. (szórakoztató öngól, ha az x.y. politikus, vagy valami ehhez fogható, szintén ultragáz faszkalap. lásd: ov is appléval jampecoskodik a fácsén.)
süti beállítások módosítása